Zakłady przemysłowe i biura to miejsca, w których z reguły pracuje duża liczba ludzi. Ze względu na to panuje w nich dużo większe ryzyko zarażenia się na przykład wirusami. Dlatego konieczne jest stosowanie w nich odpowiednich środków higieny, które mają zmniejszać prawdopodobieństwo zakażenia, a tym samym zapewniać większe bezpieczeństwo. Co powszechnie wykorzystuje się w miejscach pracy, aby zapobiegać zagrożeniu związanemu z rozprzestrzenianiem się bakterii?
Zdecydowanie najbardziej podstawowym wyposażeniem są oczywiście kosze, które stosowane są właściwie wszędzie. To do nich zbierane są wszelkie śmieci i odpady. To bardzo ważna rola, ponieważ jak wiadomo, na zużytych materiałach i przedmiotach gromadzi się najwięcej szkodliwych bakterii. Poza koszami niezbędne są specjalne dozowniki na mydło i preparaty dezynfekcyjne, a także ręczniki papierowe. Używanie ręczników wielokrotnego użytku w biurze czy zakładzie jest wysoce niehigieniczne, dlatego to właśnie papierowa wersja sprawdza się w tym przypadku najlepiej. Często ręcznik papierowy ma formę składaną. Do tego rodzaju również potrzebny jest dozownik, który można nabyć w ofercie https://www.higiena.net.pl/dozowniki-do-recznikow-skladanych,2,13816 lub wielu innych dostępnych obecnie na rynku. Alternatywnie w toaletach są często montowane suszarki, które działają bezdotykowo. Jeżeli chodzi o odkażanie różnych powierzchni, to w zakładzie pracy przydają się płyny do dezynfekcji umieszczone w butelkach ze spryskiwaczem.