Jaki wpływ na postrzeganie firmy ma odpowiedni zapach wnętrza?

Zapach ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób postrzegamy pomieszczenia, w których się znajdujemy. Aromaty zapadają na długo w pamięci i są w stanie przywoływać konkretne wspomnienia oraz emocje. Z tego względu w ostatnim czasie tak popularny stał się aromamarketing, czyli działania mające na celu wykorzystanie zapachów do zwiększenia sprzedaży i zdobycia nowych klientów.

W jaki sposób działa aromamarketing?

Zapachy pomagają wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Są więc bardzo ważnym elementem budowania wizerunku. Właściciele firm powinni zadbać o to, aby w przestrzeniach biurowych unosiły się przyjemne aromaty. Nie tylko pozytywnie wpłynie to na wydajność i efektywność pracy, ale także pozwoli wprowadzić do wnętrza przyjemną atmosferę. Troska o dobór odpowiedniego zapachu ma także ogromne znaczenie, jeśli biuro odwiedzają klienci lub kontrahenci. Przyjemny aromat unoszący się we wnętrzu pomoże się zrelaksować i sprawi, że wszystkie rozmowy biznesowe przebiegać będą zdecydowanie łatwiej. W tym celu warto jest zastosować specjalne dyfuzory i perfumy do wnętrz. Są to odpowiednio skomponowane mieszanki zapachowe, które nie są duszące, ale delikatnie unoszą się w powietrzu. Takie zabiegi marketingowe korzystnie wpływają na wizerunek i rozpoznawalność firmy.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


dwadzieścia − trzy =