Nie od dzisiaj wiadomo, że opakowanie ma znaczący wpływ na sprzedaż produktu. Konsumenci szukają czegoś, co ładnie wygląda i chętniej kupują to, co wpadnie im po prostu w oko. Zwolennicy zdrowego odżywiania i napojowych alternatyw dla bąbelków, zazwyczaj kierują się prostotą wyglądu i chcą czegoś, po czym widać, że zostało przygotowane naturalnie i w możliwie zdrowy sposób. Dlatego etykiety z drukarni Boltimor są nieskomplikowane i estetyczne, wyróżniając się na tle krzykliwych wzorów konkurencji.
Tak jak i cały Hultaj, tak i Boltimor to również nieduża firma, która w całości należy do Polaków. Kupując kompoty, które etykietują, wspieramy jednocześnie nie tylko dwa przedsiębiorstwa, ale także polską hutę szkła i rodzimych sadowników. To doskonała wiadomość dla wszystkich tych, którym leży na sercu dobro rodzimej gospodarki i chcą przyłożyć swoją cegiełkę do tego, żebyśmy we własnym kraju mogli korzystać z doskonałych i miejscowych produktów, towarów oraz usług.
Wspieranie polskich firm jest szczególnie istotne teraz, kiedy na rynku pojawił się kryzys, a obciążenia związane z koronawirusem sprawiają, że wiele biznesów jest zamykanych lub wstrzymuje działalność. Warto o tym pamiętać, robiąc codzienne zakupy.