Otwierając firmę, należy wziąć pod uwagę wiele aspektów, ale do najważniejszych należą: lokalizacja i reputacja lokalnej gospodarki. Należy także zastanowić się, czy w danej okolicy jest wystarczająca liczba potencjalnych klientów. Pozytywnie oceniane wskaźniki mogą stanowić zachętę do otwarcia nowego biznesu, natomiast przeciwnych należy za wszelką cenę unikać. Aby odnieść sukces w biznesie, ważne jest, aby rozpoczynając działalność od podstaw i dogłębnie rozumiejąc rynek, zdawać sobie sprawę z pewnych czynników.
Przed otwarciem jakiejkolwiek działalności gospodarczej należy skontaktować się z co najmniej jedną osobą, która kiedykolwiek znalazła się w takiej samej sytuacji. Można nawet zapytać osoby, które zrealizowały ten sam pomysł, ale poniosły porażkę. Doświadczenie osób, które właśnie otworzyły firmę, może być bardzo przydatne w wielu sytuacjach. Na przykład będą one w stanie skutecznie przekazać swoją wiedzę, wiedzą, jak to wszystko działa, lub nie doradzą Ci zrobienia czegoś, czego same nie próbowały. Planując otwarcie działalności gospodarczej, należy upewnić się, że nazwa firmy nie ma zbyt dużej konkurencji i jest łatwa do zapamiętania. Jeśli działalność firmy opiera się na zaawansowanej technologii, należy upewnić się, że nie jest ona zbyt kosztowna dla początkujących przedsiębiorców. Otwierając firmę należy również pamiętać aspektach marketingowo-reklamowych. Wizytówki Warszawa jest miastem, gdzie z pewnością znajdziemy możliwości ich profesjonalnego wyrobienia.