Jeśli prowadzisz małą firmę, pewnie zastanawiasz się, w jaki sposób dotrzeć ze swoją ofertą do swoich klientów. Dobry marketing jest podstawą działania każdej większej bądź mniejszej firmy. W tym artykule poznasz kilka sposobów na zareklamowanie się.
Banery i bilbordy reklamowe są najczęstszą formą reklamy internetowej. Banery reklamowe znajdują się na stronach internetowych i pojawiają się w różnych formatach, od prostych linków tekstowych do złożonych reklam graficznych, które zajmują ekran. Oprócz banerów, istnieją również drapacze chmur, które są większe i bardziej kolorowe niż standardowe banery, i przyciski, które są małe obrazy graficzne, które łączą się z witryny lub reklamy w ramach strony.
Płatne reklamy, które pojawiają się w górnej lub bocznej części wyników wyszukiwania w Google, Bing i Yahoo! Po kliknięciu na reklamę, to przenosi bezpośrednio do witryny reklamodawcy.
Reklamy wideo mogą być wyświetlane przed lub w trakcie filmu na YouTube lub Facebook lub mogą być uruchamiane jako animowane GIF-y w postach mediów społecznościowych lub postów na blogu. Reklama wideo może grać automatycznie, gdy ktoś odwiedza witrynę lub stronę mediów społecznościowych, ale może to być również wywołane przez coś, co odwiedzający robi – takie jak kliknięcie na obraz lub oglądanie pewnej ilości czasu przejść bez robienia niczego innego na swojej stronie.
Kupony online przyciągają klientów ponownie i ponownie, oferując zniżki na przyszłe zakupy, jeśli konsumenci przestrzegają pewnych zasad – na przykład kupując dwa przedmioty zamiast jednego za pełną cenę.