Z jakimi dolegliwościami należy zgłosić się do fizjoterapeuty uroginekologicznego?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Fizjoterapia uroginekologiczna to dziedzina medycyny zajmująca się profilaktyką oraz leczeniem rozmaitych schorzeń związanych z całym układem miednicznym. Są to zarówno dolegliwości o charakterze moczowym, jak i seksualnym. Poza tym omawianą dziedziną powinna się zainteresować każda kobieta planująca ciążę lub będąca w jej trakcie. Jeśli interesuje nas dobry fizjoterapeuta uroginekologiczny Poznań to miasto, w którym takich specjalistów działa co najmniej kilku.

Nietrzymanie moczu to tylko jeden z problemów

Fizjoterapeuta uroginekologiczny jest w stanie skutecznie pomóc przede wszystkim w dolegliwościach urologicznych, czyli dotyczących m.in. nietrzymania moczu i stale nawracającego zapalenia dróg moczowych. Do jego gabinetu warto się również zgłosić w sytuacji silnego bólu w okolicy miednicy, zaburzeń czucia narządów płciowych, kłopotów z miesiączkowaniem, endometriozy, znacznego obniżenia narządów miednicy oraz rozstąpienia się mięśni prostych brzucha. 

Pozostałe istotne wskazania to okres przed- i poporodowy, zbyt bolesne współżycie seksualne (lub brak satysfakcji), osłabienie zwieracza odbytu, nietrzymanie gazów i nieustanne zaparcia.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Nowy dom? Sprawdź, na co trzeba uważać!
Nowy dom? Sprawdź, na co trzeba uważać!
Kupno domu to poważna decyzja, która będzie miała duży wpływ na Twoje finanse i przyszłość. Kupno domu to jedna z […]
Co zrobić, żeby nasze produkty zostały zauważone przez klientów?
Co zrobić, żeby nasze produkty zostały zauważone przez klientów?
W działalności handlowej niezwykle ważna jest skuteczna reklama. Dzięki nowoczesnym technikom marketingowym można wyeksponować zalety towarów i tym samym zachęcić […]
Jak zaprojektować szyld reklamowy?
Jak zaprojektować szyld reklamowy?
We współczesnym świecie ogromną rolę odgrywa reklama. Ze wszystkich stron sprzedawcy, producenci, dystrybutorzy próbują przekonać klientów do zakupów towarów i […]