Co brać pod uwagę przy tworzeniu sklepu internetowego?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dzisiaj na rynku powstaje wiele nowych sklepów internetowych. Jedne się otwierają – inne – zamykają, nie wytrzymując dużej konkurencji. Błędy popełniane przez ich właścicieli już na samym początku działalności są brzemienne w skutkach. Często sklep ma problemy techniczne, a jego właściciel sam o nich nie wie. Tak bywa na przykład z szybkością ładowania się strony. Czasami klienci narzekają, że sklep działa wolno, a kolejne elementy podstron ładują się bardzo długo.

Warto więc wybrać na początek tani hosting, lecz taki, który całkowicie spełni swoje zadania względem witryny. To właśnie wybór dobrego serwera jest kluczowym na początku działania każdego sklepu internetowego. Hosting bowiem odpowiada za to, jakie wrażenia będą mieli użytkownicy podczas przeglądania e-sklepu. To w konsekwencji może prowadzić do pozostania w sklepie w celu zrobienia zakupów, lub wyjścia ze strony, która pozostawiła tylko niekorzystne wrażenie.

Domena jest ważna

Jeszcze przed samym otwarciem sklepu online musimy wybrać dla niego domenę. Zakładając, że mamy już wybraną nazwę, pozostaje nam tylko znaleźć odpowiednią końcówkę. Domena com będzie idealna wtedy, gdy działamy międzynarodowo i sprzedajemy też za granicę. Z drugiej strony jest na tyle uniwersalna, że sprawdzi się w każdym modelu działalności. Dodatkowy prestiż, jaki daje sklepowi posiadanie międzynarodowej domeny sprawi, że już od samego początku zyska on uznanie w oczach klientów. Wszystkie te czynniki sprawiają, że trzeba dobrze przemyśleć wybór adresu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak stworzyć klimatyczny nastrój w swojej łazience?
Jak stworzyć klimatyczny nastrój w swojej łazience?
Łazienka jest wyjątkowym pomieszczeniem w każdym domu. Przez dużą część dnia pełni funkcję użytkową, gdzie każdego ranka cała rodzina szykuje […]
Styl i wygoda w zimowej stylizacji
Styl i wygoda w zimowej stylizacji
Zima to okres chłodny, przez co nasze stylizacje powinny być dobrane na tzw. „cebulkę”. To okres noszenia ciepłych swetrów, płaszczy, […]
Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową dla swojej firmy?
Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową dla swojej firmy?
Kampania reklamowa ma zapewnić dotarcie do klienta i przekonać go, że produkt lub usługa konkretnej firmy jest warta uwagi i […]