Co przyda się na firmowej integracji?

Zorganizowanie firmowej integracji to nie lada wyzwanie. Zadaniem osoby, która się tego podejmuje jest sprawienie, by każdy z gości bawił się znakomicie, a wyższa kadra menedżerska nie miała zastrzeżeń co do jakości imprezy. W pierwszej kolejności trzeba zadbać o wynajem sali, na której nie może zabraknąć barów i innych atrakcji. Sala może być przestronna, ale jej wielkość powinna być uzależniona od ilości zaproszonych. Nie ma sensu nadwyrężać firmowego budżetu wynajmując ogromne pomieszczenie, gdzie wszyscy będą nieco przytłoczeni jego wielkością.

Lepszym rozwiązaniem będzie zabawa w kameralnym hotelu, jeśli obecnych ma być od 20, do 50 gości. Wskazane jest też wykupienie noclegu dla wszystkich uczestników. Wtedy zapewniamy zgromadzonym możliwość wypoczynku bez konieczności organizacji go we własnym zakresie. Miejsce, w którym odbywa się przyjęcie powinno znajdować się w mieście, do którego każdy z pracowników będzie miał łatwy dojazd. W razie potrzeby można wydrukować mapy dojazdu, lub rozesłać instrukcję wraz ze współrzędnymi za pomocą poczty elektronicznej. 

Niekoniecznie standing party

Choć przyjęcia na stojąco sprawdzają się w niektórych okolicznościach, firmowa integracja na pewno do nich nie zależy. Tutaj wszyscy oczekują komfortu, bo przed nimi cała noc zabawy. W razie konieczności warto skorzystać z usług firm oferujących wynajem sof. Dodatkowe siedzące miejsca z pewnością ułatwią integrowanie się. Zadbajmy też o to, by znajdowały się one w ustronnym miejscu i zapewniały nieco spokoju.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


*


trzy × cztery =