Wydarzenia o zasięgu sportowym zrzeszają masę wiernych fanów. Rywalizacja i adrenalina udziela się całym drużynom i wszystkim kibicom. Na meczach możemy zaobserwować uśmiechniętych ludzi, którzy głośno wiwatują na widok gola, zdobytego seta czy dotarcia sportowca na metę. Co ciekawe, na prawdziwych emocjach możemy budować własną tożsamość marki.
Dobry odbiór promocji w trakcie meczu? Jest to możliwe. Pod warunkiem, że wejdziemy w rolę kibica. Do tego celu warto wyposażyć się w gadżety dla prawdziwych fanów. Jedną z nich są sektorówki klubowe. To poziomo spuszczane płótno z logiem. W trakcie ważnych dla drużyny momentów kibice przy śpiewach hymnów piłkarskich spuszczają własny sztandar. W podobną flagę może wyposażyć się własna firma. Specjaliści od reklam wielkoformatowych mogą na dowolnym płótnie (zwykle są to włókna poliestrowe) nadrukować dowolne logo, napis czy symbol.
Pozytywny doping kibica powinien zawierać słowa zachęcające do sportowej rywalizacji. Jako firma warto postarać się o treści pasujące do wydarzenia. Poszukiwanie haseł reklamowych na sektorówki możemy rozpocząć od przeglądania firm sportowych. Należą do nich m.in. marki odzieżowe czy producenci sprzętu. Dużą pomocą mogą okazać się sponsorzy wydarzeń sportowych. Ich hasła na banerach reklamowych kipią od słów dopingujących. Do treści możemy także dołączyć swoje logo lub nazwę firmy. Na sztandarze warto umieścić godło drużyny, którą wspieramy.